Cosul meu

FAQ

1. Cum cumpar/ lansez o comanda?

Nimic mai simplu. Pasul 1: Te duci pe pagina produsului si dai click pe butonul CUMPARA. Vei ajunge pe pagina cosului de cumparaturi. De aici poti fie finaliza comanda sau continua cumparaturile.
Pasul 2: Dupa ce ai ales toate produsele si le-ai adaugat in cosul de cumparaturi trebuie sa completezi datele tale de contact si sa trimiti comanda, Important! Pentru comenzi mai mici de 50 Lei se percepe o taxa suplimentara de Colectare si Impachetare in valoare de 20 de Lei.
Pasul 3: Vei primi un mail de confirmare a comenzii, dupa care comanda ta va fi procesata si predata curierului.
Daca ai alte intrebari sau nelamuri te rugam sa ne contactezi la telefon 0737 734 771 sau 0731 031 864 ori pe e-mail la contact@aranjareamesei.ro

2. Cat dureaza pana voi primi comanda?

De regula, produsele aflate pe stoc vor ajunge la tine in 1-3 zile lucratoare, in functie de ora si ziua in care ai lansat comanda, curier si de zona in care te afli.

3. Cat costa livrarea produselor?

Pentru comenzi mai mici de 50 Lei se percepe o taxa suplimentara de Colectare si Impachetare in valoare de 20 de Lei.
Pentru valori de pana la 300 lei costul transportului este de 15 lei pe trimitere cu FAN COURIER si 22 Lei pe trimitere cu TNTpentru valori de pana la 500 lei.
Peste 300, respectiv 500 lei costul transportului este suportat de noi (GRATUIT).
Pentru cei care locuiesc in localitatile aflate in afara ariei de acoperiere a firmei de curierat, costul transportului poate varia, astfel incat vom trimite produsele doar dupa consultarea in prealabil pe e-mail sau telefonic cu clientul si confirmarea comenzii.

* Tariful de 15 Lei / Gratuit pentru comenzi de peste 300 LEI este valabil pentru livrare in zona de acoperire standard a FAN Courier.

Pentru adrese care necesita Km suplimentari ne rezervam dreptul de a percepe taxe de transport aditionale. Va rugam sa consultati lista localitatilor din acoperirea standard Fan Courier AICI.

** Tariful de 22 Lei / Gratuit pentru comenzi de peste 500 LEI este valabil pentru colete cu greutatea taxabila sub 15 kg si cu livrare in zonele 0 si 1 ale retelei operationale a TNT sau FedEx.

Greutatea taxabila este valoarea mai mare dintre greutatea fizica si greutatea volumetrica. Greutatea volumetrica se calculeaza dupa formula Lungime (m)  x Latime (m) x Inaltime (m) x 250 (factor de conversie volumetrica). 

Pentru colete cu greutatea taxabila mai mare de 15 kg si adrese din afara zonelor 0 si 1 ale retelei operationale TNT sau Fedex ne rezervam dreptul de a percepe taxe de transport aditionale sau de a va trimite coletul prin FAN Courier. Va rugam sa consultati lista localitatilor din zonele 0 si 1 ale retelei operationale TNT sau FedEx AICI.

4. Cum se livreaza produsele?

Livrarea se face prin curier rapid FAN COURIER sau TNT in termen de 24-48 de ore de la confirmarea expedierii comenzii.
Onoram doar comenzile catre adrese din Romania.

5. Cum platesc?

Plata se poate face:

LA LIVRARE: Plata se face in lei, integral, la livrarea produselor de catre curier. Pregateste suma corespunzatoare, daca metoda de plata aleasa de tine este cea la livrare si inmaneaza-i-o curierului cand acesta iti da coletul cu produsele comandate

CU ORDIN DE PLATA: Acest tip de plata se face doar in baza facturii proforme trimise de Bohemia Iasi pe adresa de e-mail asociata contului de pe care se plaseaza comanda.

Livrarea produselor se face doar dupa confirmarea platii proformei emise in unul din conturile specificate in factura. Se va trimite dovada platii pe contact@aranjareamesei.ro si dupa verificarea viramentului bancar in contul Bohemia Iasi, produsele achitate vor fi livrate catre tine

CU CARDUL:

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele procesatorului nostru PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.

Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele AranjareaMesei

6. Cum returnez un produs?

Clientii pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

Se va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data la care s-a facut returul. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca nu se poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.