Acest site foloseste cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare. Daca folositi website-ul nostru, sunteti de acord cu salvarea de cookie-uri in calculatorul / dispozitivul dumneavoastra. Pentru mai multe optiuni cu privire la cookies, va rugam sa accesati sectiunea setari a browser-ului dumneavoastra.
Returnarea produselor
Cum returnez un produs?
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora. Cumparatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de cumparator. Iti recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii AranjareaMesei.ro de catre cumparator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. AranjareaMesei.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat. Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
In cazul in care doriti sa faceti retur, va rugam sa descarcati sis a completati formularul de retur si sa ni-l trimiteti completat la contact@aranjareamesei.ro
Conditii de retur GRATUIT
Returul gratuit este valabil doar pentru localitatile acoperite de Fan Courier cu zero km suplimentari. Clientii care nu au adresa de livrare intr-una din aceste localitati pastreaza toate drepturile de retur a produselor conform prevederilor legale, mai putin plata taxei de retur de catre AranjareMesei.ro
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca nu se poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
In cazul respectarii conditiilor de retur, AranjareaMesei.ro va returna banii clientului si va plati in plus transportul pentru retur;
Informatiile necesare care trebuie furnizate AranjareaMesei.ro pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele:
- data expedierii coletului;
- numarul Comenzii;
- suma de returnat;
- adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur;
- modalitatea de plata dorita (datele contului bancar sau voucher de cumparaturi echivalent cu suma produselor returnate).
La primirea informatiilor referitoare la intentia de retur a clientului, AranjareaMesei.ro efectueaza o solicitare la curier si trimite curierul la adresa indicata in comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate nu intra in responsabilitatea clientului, acestea urmand a fi asumate de AranjareaMesei.ro.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu AranjareaMesei.ro).
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
In cazul in care clientul a constatat un defect al produsului in momentul receptionarii comenzii, inclusiv defecte sau sparturi ce pot fi cauzate de conditiile de transport, clientul are obligatia de anunta AranjareaMesei.ro in maxim 24 de ore fie prin e-mail la contact@aranjareamesei.ro sau telefonic la 0731 031 864. Clientul va trimite fie dovezi sub forma de fotografii sau va returna produsul dupa contactarea noastra prealabila. In cazul respectarii acestor conditii, clientul poate opta pentru schimbarea GRATUITA a produsului de catre AranjareaMesei.ro sau pentru returnarea integrala a banilor.
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata.
In cazul in care AranjareaMesei.ro va renunta la acoperirea costului de retur (plata taxei de returnare), clientii care au comandat pana la acel moment vor beneficia in continuare de conditiile de retur gratuit pana la expirarea celor 14 zile calendaristice din momentul achizitiei. O astfel de renuntare nu atinge drepturile legale ale clientilor de a returna produsele si de a primi banii inapoi conform prevederilor legale.